F6最後一日了....過埋summer就F7....
學校愈黎愈多新制度,
10年前就返8:30,
之後就8:15, 今年竟然要8:10..............
咁不如返8點la~~
派返D証書、獎券之後就同左C雅去桂林食lunch, 仲同埋Gigi tim~~
3個女人=1個墟
講左好多野.... 講到好慶....haha~~
好熱ar......
<---就好了!!!
ps.而家用住電話card先,
所以mobile恢復正常~~~
但以後我真係謝絕用mobile黎煲粥了.... 怕怕呢!!

|