★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 82
累積人氣: 23600
搜 索
RSS Feed

2005 年 7 月 12 日  星期二   晴天


結業禮 分類: 未分類

F6最後一日了....過埋summer就F7....
學校愈黎愈多新制度,
10年前就返8:30,
之後就8:15, 今年竟然要8:10..............
咁不如返8點la~~
派返D証書、獎券之後就同左C雅去桂林食lunch, 仲同埋Gigi tim~~
3個女人=1個墟
講左好多野.... 講到好慶....haha~~
好熱ar...... <---就好了!!!

ps.而家用住電話card先,
所以mobile恢復正常~~~

但以後我真係謝絕用mobile黎煲粥了.... 怕怕呢!!






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


朱古力 於 2005-07-12 07:29 PM 發表:
不如我都試下用丫~HAHA~~~
因住好似我個次咁
要比成500蚊呀~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你幾時要比成$500 ar???
我都唔知ge?
又話今日call我?
Posted at 2005-07-12 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CIA 於 2005-07-12 05:17 PM 發表:
我使唔使試下用妳既電話咭呢!?
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha!你喜歡la~~
 
張card都唔平wor....
Posted at 2005-07-12 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]