|
2006 年 9 月 27 日 星期三  |
| 唔開心 |
分類: 未分類 |
隻錶…無lala就跌爛左, 好心痛
|
|
|
朱古力 於 2006-09-28 11:06 PM 發表:
e......我又要......... ><
wahahaha~.... 
|
網主回覆
E~~你做咩笑我wor... Posted at 2006-10-02 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C雅 於 2006-09-28 03:17 PM 發表:
wow~~你地兩個好sweet呀@0@~~ 肥mei,肥wing愛的留言補晒數啦~~呵呵呵呵~~
|
網主回覆
哈哈~~邊夠你同你隻豬ar~~
你地豬氏家庭先最sweet~  Posted at 2006-10-02 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wing 於 2006-09-27 07:35 PM 發表:
雖然是情人節的記念禮物,但係最緊要小肥冇跌爛o米得law >< (我對你的愛是在我這兒,不是在那表內^^)
如果真係整唔返,小肥買過隻再令d既比你啦
|
網主回覆
你記住你講過ge野la~  Posted at 2006-10-02 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|