本來今晚要食自己ge,
因為佢地3個都各自各返工, 去街
好在369有re-U,
不過呢~ 我覺得每日都好似re緊U咁,
返親黎都同佢地一齊
本來想去打邊LO, 不過都唔係平, 而且又唔好食
最後叫左pizza box, 好抵食
去左Kelvin度開餐, 有好多模型比我地玩

 

到左10點就去7樓唱K
之後都好多人出出入入一齊唱
結果唱到3點左右, 大家都頂唔順,
明天還要上9半, 本來打算走堂,
但Na姐一時話走, 結果都係唔走~~
ps. near 4am時去找Abby, 上返黎驚見豬先生, 嚇死我la~
|