今日ar公搬野入黎, 但佢15號先開始住..... 唔知點講好, 無la la多個人一齊住, 而且同他的關係都唔多好.... 睇黎我以後都係長住hall算la.... 之後去食飯, 唔知做咩好開心咁同ar哥勁傾計 可能係因為咁, 開心到失眠到早上8點先訓得著 中間想起好多事, 由細到大ge都想返起, 發現原來我有好多野, 都錯失了....