第一次去教班, 教得好樣衰~~ 下次要好d~
夜晚返IEd, 同左Abby, Na姐食飯 仲玩左Halloween 第一次玩鬼屋 最初真的很驚, 但過左第2個屋之後就認到d人.... 都幾好玩~~ 佢地3個黎左我度訓, 勁鐘意呢個組合!!!