|
2005 年 7 月 19 日 星期二  |
熱熱熱....  |
分類: 未分類 |
今天CIA致電我盡快還書,
否則就不知道Ms Yeung要我幾多penalty....
最後就決定返去學校還, total= $4....
見Libra咁涼快, 就決定坐一陣, 做下section C先
之後CIA落左黎(唔係從國內la....),
所以就找他幫我print中大果份講義,
因為技術上的錯誤, 最後要5pm先print好,害他遲了收工tim~~~
及後就去了大家樂食tea, 暢談左1hr左右la.... THX~!!!
返左屋企一陣, Fatty就到了, 本來想看dl左的<<荒失失奇兵>>,
但看了opening都不足10mins, 就感覺很無聊, get唔到佢講咩
或者我唔鐘意睇呢type戲la....
到9:15就出發板門店, 好耐都無食過韓燒了,
但天氣真的很熱, 熱到Fatty大汗"dup"細汗,
真佩服你仲可以笑住ar!!!
最後就好滿足咁返家la~~~we were full from it!
|
|
|
朱古力 於 2005-07-21 06:54 PM 發表:
 我要去海關告狀!
事關你成日dl完d 戲都唔借比我睇~呵!
|
網主回覆
ha~~咁你想睇咩戲先? Posted at 2005-07-23 12:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CIA 於 2005-07-21 12:13 AM 發表:
兩小無猜真溫馨呀!
你去邊度可以DL電影咁勁既?
呢D野我唔識架喎!
|
網主回覆
ha~~ Melody Fair ma?
是在bt dl ga,
不過都唔係我dl ge!!!
 Posted at 2005-07-23 12:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|