本來今天說要和Fatty去doremi唱K ge....
不過.... 12點就full晒.... 真失望.....
之後就去左巴西燒烤食lunch,
wawawa.... D烤肉真的很好味ar!!!
果度D waiters都好好人, 特別係幫我落order的叔叔~~~
then就搭船去會展了,
人不算多, 但總是覺得很迫....
大陸書多了很多, 真的很便宜呢!!!
看到<<The five people u meet in the heaven>>,
好似好受歡迎咁, 有D想買呢!
最後行埋Hall 2, 又見到Wasabi的書了
自從去年book fair買過一本他的二房客系列後,
就好想再買了, 所以就想都不洗, 就買了!
途中, 遇上Ming, say左聲hi, 但腦中仍想著wasabi的書
仍想再買wasabi的書, 想了很耐,
Fatty就說他送一本比我, THX!
|