昨天交了Healthy Living,
是我地第一份GS group project,
雖然做得唔係好好,但都不過不失la,
最快完成ge係我地,我地仲去C Can 食左個tea tim~
不過, 睇黎我真的要學倉頡/速成先得la
事關ITS真的用不到9方,真的很不方便.........
今早起身衝埋份哲學論文,
好勁ar, 用左2個鐘都唔洗就完成了, 仲要係打出黎....
不過,都用個心出黎做ga, 一路做, 一路都好有感觸.....
而家淨返2份功課,
今個星期要衝埋份社會研究論文,
之後就要做science report la~~18號先交~~
由上個月下旬ge 6份功課到而家12月頭只係淨返兩份要交,
真係好鬼開心ar~~
我考試考到21號,
好想去玩, 要同D朋友仔去玩玩~~
ps. 有d想整海洋公園年票tim~~
|