今日同左吉去唱K, YL Neway無咩人 唱到4點先cut 唱到我地力竭聲沙~~ 不過都幾爽, 叫晒我D唔開心野出黎 之後行左陣, 買左佢推薦ge KOSE mask 而家就用緊la~~horhor~~ 跟住我就返ied 去Libra借書 見到Yedda, 一齊去搵做science project reference 點知好似係我幫佢搵咁, 事關我做果個topic有ge資料實在太少, 但佢ge就勁多~~~~~