今天真的很開心~
和ar肥去左醫院探嫲嫲,
本來真的很擔心她, 前幾日佢好似中風同有柏金信咁
不過佢今日好正常, 唔洗再插喉, 又無語無論次
我地都放心晒!!!
本來和daddy約好去食飯, 但daddy好似好怕同ar肥食飯咁.....
之後行落去新墟,
我陪ar肥睇多次<<night at the museum>>,
不過我都係笑到"kaka"聲
最鐘意睇戲食爆谷!
忙碌的生活又開始了~~