STS公布左結果, 所有揀Maths ge同學都收晒
但都係得8個人....
下年要讀maths, 即係要讀pure....
我真係癲左, 憎左理科十幾廿年,
而家最後呢幾年(maybe)竟然要讀咁多呢d咁ge野.....
星期2: 粉嶺官立
星期4: 全完第二
星期5: 田家炳千禧
好crazy,
不過3班都乖, 好聽話, 好鐘意佢地!
下2個星期要SA,
其中一日被派去國際學校,
第一次去國際學校,
聽說佢地上堂係圍埋一堆坐係地下上堂
咁我睇都要買返條西褲先得....(可惜D sale都好似完了)
弊....D功課...一份都未做過tim
|