最近真的頗充實, 做左d幾ok ge野......
星期一:
由於等不到小巴返學, 第一堂索性等佢放break先入去, 點知比佢發現左
問道: 點解你突然出現左ge? 係lor, 點解呢?
lunch, 全班GS人去E can飲茶, 雖然點了很多ge點心, 但幸好都唔貴,
只是換來全班遲到, 令寶寶無奈!
寶寶: 你地成班去食飯唔叫我唔緊要, 但都同我講聲先ma, 人地果邊就係度等你.......下刪2-30字
叫了6 taxi去鳳園睇蝴蝶, 好多蚊蟲
晚上和君, Hannah同Joey睇Sing Con,
sponsor有redbull, 飲左2啖就已經好頭痛, 不過我同hannah都變到好high, 勁講gag野
個sing con我覺得都ok ga~~雖然我仲未知那個新人什麼Oscar是什麼來頭
星期2:
take了learning centre的ENG course, 原來真係幾輕鬆, 沒想過tutor和我的年紀是差不多 (真的差不多)
更沒想過year 2人會是88年出生......
之後去粉嶺返工, 真的很喜歡一年級生, 又可愛又聽話又易應付
呢份工雖然錢唔多, 不過真的幾開心, 都幾有滿足感
放工後就跟王小肥同學去大圍食甜品, 仲買左我人生第一次ge mark 6 (勁, 都中左一個字ga)
食左炸雪糕同錢袋蘋果酥, 好味!
科學功課....真的無從入手了!
今天:
乖乖的去上兒童文學, 原來我已經走過2堂la, 但sem2我都只是走過2堂半jei~
<<小王子>>內容很神奇, 神奇到我愈來愈不明男人的思想...
ENG堂, 只有6人上, 最後只餘下4人, 其實小d人都幾好ar, 我會積極D!
有法國study trip, 很想去!
|