★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 6
累積人氣: 23184
搜 索
RSS Feed

2007 年 3 月 14 日  星期三   晴天


充實 愉快 分類: 未分類

最近真的頗充實, 做左d幾ok ge野......

星期一:

由於等不到小巴返學, 第一堂索性等佢放break先入去, 點知比佢發現左

問道: 點解你突然出現左ge?       係lor, 點解呢?

lunch, 全班GS人去E can飲茶, 雖然點了很多ge點心, 但幸好都唔貴,

只是換來全班遲到, 令寶寶無奈!

寶寶: 你地成班去食飯唔叫我唔緊要, 但都同我講聲先ma, 人地果邊就係度等你.......下刪2-30字

叫了6 taxi去鳳園睇蝴蝶, 好多蚊蟲

晚上和君, Hannah同Joey睇Sing Con,

sponsor有redbull, 飲左2啖就已經好頭痛, 不過我同hannah都變到好high, 勁講gag野

個sing con我覺得都ok ga~~雖然我仲未知那個新人什麼Oscar是什麼來頭

 

星期2:

take了learning centre的ENG course, 原來真係幾輕鬆, 沒想過tutor和我的年紀是差不多 (真的差不多)

更沒想過year 2人會是88年出生......

之後去粉嶺返工,  真的很喜歡一年級生, 又可愛又聽話又易應付

呢份工雖然錢唔多, 不過真的幾開心, 都幾有滿足感

放工後就跟王小肥同學去大圍食甜品, 仲買左我人生第一次ge mark 6 (勁, 都中左一個字ga)

食左炸雪糕同錢袋蘋果酥, 好味!

科學功課....真的無從入手了!

 

今天:

乖乖的去上兒童文學, 原來我已經走過2堂la, 但sem2我都只是走過2堂半jei~

<<小王子>>內容很神奇, 神奇到我愈來愈不明男人的思想...

ENG堂, 只有6人上, 最後只餘下4人, 其實小d人都幾好ar, 我會積極D!

 

有法國study trip, 很想去!






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


芝芝 於 2007-03-15 07:30 PM 發表:
人地放工返屋企好攰了
總要睇你咁多字,好辛苦呀~~~
不過見係你我都睇曬^^
係唔係好感動呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都話你對我好ga la~~
但好似最近無見過開msn咁ge??
Posted at 2007-03-17 01:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



建仔 於 2007-03-14 08:18 PM 發表:
點解你d一年班學生同我個d學生唔同........><
我就黎比我d學生激到吐血生亡
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你是???
還是路人???
 
小一學生真的很可愛,
尤其他們舉手的時候....
Posted at 2007-03-15 01:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]