生活好似好忙碌, 但又好似好hea咁
幾乎日日都要去返工, 但d工時又好短....
今次D學生都幾好, 雖然有d都頑皮,
但發現佢地其實都好學, 要我教佢地d高年級ge數學同考佢地
一個叫林俊雄的小男孩, 長得很似陳健鋒.......將來一定會是一個靚仔
今天有很短的時間和周碧傾談,
其實我都真係無咩點想過將來要做d咩, 我只是希望成績唔好太差......
晚上到了City出席Joint U AST club meeting,
然後去了南山食飯, 食物真的不錯
我竟然成了Gag王後人........更和poly gag神互相切磋爛gag
之後佢地玩happy corner, 卻被住在樓上的長毛男子走出黎罵我地, 仲有看更衝過黎
長毛男子: 你地係邊間學校ga???................
之後我就返hall了~~
一星期都呆在hall中.........睇花C奶
終於填好France Study Visit份form, 雖然機會好細, 但都算係嘗試過
有朋友去做警察....雖然睇電視果D都幾好, 但現實又會係點?
|