14/4 SAT
大戰XBOX360 -VT3,
網上連線玩果然唔同平常同COM打,
係同活生生ge人玩,
結果我就比2個應該係日本人打殘我, 一分都拎唔到....
15/4 SUN
早上和家人飲茶,
哥哥終於都同我講佢可能要去上海做野,
但對佢黎講絕對係件好事!
之後ar肥都黎左,
仲同佢玩魔力橋, 今天, 我大勝了
黃昏時和Admin人先到南山吃早來的晚餐,
然後去city爆房開GM,
直到被保安人趕....
16/4 MON
中文系Inaguration w/Kitty
很想去SU Inag....有豐富ge buffet....
|