19/4 THUR
717義工團GM, 好眼訓,
開完之後又即訓,
讓林abby苦等....sorry
20/4 FRI
PTH小考試, 我連自己個名都唔識讀.......
返完工同ar肥去super sandwich食lunch+tea+dinner
8pm Prog GM, 好多人, 有d我都唔知佢地叫咩名
開到11點先完, 同左4位人兄再戰旺角食野
返到屋企成2am....
21/4 SAT
去了芷媛家開小型P,
去之前陪Kimmy買電話比佢bf, 真係有$$, N95
今日都有7個人黎, Polly最happy la, 呵呵!
大家睇落都好好!!
打左幾鋪衛生麻雀, 我坐電視位, 足足出左5次充......
|