去左ar肥度lunch(佢煮ge), 仲有好味ge哈密瓜雪糕 同左ar肥睇左陣電視, 玩左陣魔力橋就走了 6pm Admin GM, 早到了就去Podium打機 Admin終於有收入, 皆因有人遲到同電話響 今日個GM好似淨係定好多好多日子,deadline..... 好在聯誼活動唔洗定deadline.... 930南山食飯, 食之前勁講shit....
明天有function, 好!!