執左成4個鐘,
加上daddy同ar哥ge幫忙,
終於quit左hall,
有成十幾袋野,
放滿lockerS n soc房,
我都唔明點解會有咁多野
走ge時候, 比成哥話我有個廿四孝daddy,
哈~我仲有個廿四孝哥哥tim wor~
之後過左BU還書,好大雨ar~
擔遮都無用....
去左又一城食飯, 搵車位搵到佢地發脾氣
晚上和乃勤去了kwai fong
我可以2萬個肯定佢同ar君都係一個gag,
仲要係粉紅色果隻....
1022,
是一個對我很重要的數字,
雖然離開了它,
但我不會忘記它的! 永遠不會!
|