父親節快樂~
今日返工, 硬食左一野.... 以後有排食~
放工後去買禮物, 唉~揀左幾日, 最後都揀左份唔係最好ge禮物 好在daddy無唔鐘意jar~
夜晚到了savour晚飯, 仍是欠了老哥 我們喜愛的忌廉湯售罄 但有zero播曲發生
本來我份餐具:
zero從我後面行來用左1秒都無,就變左咁: