前2日又睇左醫生, 已經睇第3個醫生了 佢開左4日藥比我 食晒d藥明天就去覆診 希望無事la~
我唔do la~
想食: KFC燒雞翼 雪糕 Mos burger 菠蘿炒飯
不過都係唔好食la, 一陣又比人話我肥~~