真的是最後的開學日了.... 下年會係點? 我都唔知道 不過我就好似唔多知自己做緊咩咁....心神不定 可能係肚子痛la, 平均30s/min, 真要命! 又唔記得拎野比朱古力wor~~ 係咩??? 係上次去大江戶買ga, 我知佢一定鐘意!!