昨晚發了一個夢, 夢見熟識的面孔, 邊個??? 就係陳吉! 大家都穿起KL校服, 但夢裡的陳吉.... 很cool呢! 還看見到小鹿呢! 大家的樣子和2003年的一模一樣! 不可思議!
說起來,不知陳吉有無check我上次send她的email?