終於去左金鐘拎cheque(其實是灣仔)
咁打算去東亞入票, 但唔知邊度有
行過見到有東亞credit card promote,
咁就行埋去問下個promoter邊度有東亞,
點知佢"鶚"高頭, 豈起隻母指, 曰:"我真係唔知道"
即時無奈左,但又覺得幾好笑~
之後去麻布茶坊,
好開心~~經過上次寫紙話唔會再光顧的原因是沒有蟹肉飯後,
今次即刻有返, 仲叫多個抹茶聖代~~
今次我做東, 當請CIA食返個團年飯la~
食完就去維園打個轉, 就返去la~
哈哈~~好開心~~
今晚個飯局有10人出席~~(gigi,小丸,下次再約la)
去正記, 之後行元朗花市, 就散了
|