|
2005 年 9 月 17 日 星期六  |
給7A的女士  |
分類: 未分類 |
今天, 失約, 對不起
敬請原諒!
不多作解釋了
都是自己愛睡的原故!
|
|
|
翠仔 於 2005-09-19 05:50 PM 發表:
唔緊要啦~
呀mei,翠仔第一個唔怪你喎~
不過呢,下次一定要同你去街,因為我冇同你去過街呀~
|
網主回覆
其實我覺得最對唔住ge就係芝芝....要被鄙視亦是理所當然...
因為早起身對佢黎講係一件好難的事呢!!
 但佢都願意.....
OK!!下次放假我地就搞下活動la!!
去街街!!!
Posted at 2005-09-19 09:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CIA 於 2005-09-19 10:20 AM 發表:
又話唔解釋既? 做乜又解釋埋? 哈哈....
愛睡都係好既!! 年青人!
|
網主回覆
咁又係...
年老果陣就想訓都訓唔到....好似你咁! Posted at 2005-09-19 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|