第一日SA, 好比貨咁著套suit去,
以前細個時都好似有打算考入聖X會靈X小學,
今次SA竟然去呢間....
之前聽人講話而家d小學唔比出去lunch,
我都唔信, 事實上佢都無話唔可以,
不過個副校長就話: "我地呢度無老師出去食飯ge"
立即明晒!
最慘竟然係無tuck shop, lunch外賣又唔飽
我跟果個竟然係科主任,
佢對住d學生時好嚴肅,
唉~~佢無la la比我食左佢1.5堂, 搞到我對住佢都好緊張
狂講:唔該晒你, 唔好意思....
而家每逢WED都要睇P2 GS+P4 MTHX2, 都可以la
SA....真係好悶+辛苦, 仲要成為別人的負累
不過都有好多笑料,
話說我地去左睇d學生小息,
個個當我地好似熊貓咁,
不過當我地一行去人羣時,就變左哥斯拉,嚇走晒d學生
但原來有樣野無變過就是,
小息打鐘, 學生都仲係要定型唔郁ge
有2個男學生本來嗌交中,
但聽到小息鐘即刻定左型,
不過2隻手指仲係指住對方,
笑死我
最後仲要送埋d學生走,
隨行ge學生竟然同我講左好多好搞笑+無奈的說話
不過都睇到好多人生百態....
|