★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 45
累積人氣: 23162
搜 索
RSS Feed

2005 年 9 月 18 日  星期日   晴天


Mid-Autum 愉快 分類: 未分類

中秋節
去補習
排長龍
好犀利
機關槍
講不停
無廢話
筆記精
學到野
確係勁
Patrick Chan
你好野

出荃灣
搵朋友
吹晒水
變左神
食肯記
好鬼正
四圍盪
等夠鐘

一條友
搭地鐵
出中環
等Fatty
落尖咀
意粉屋
好鬼平
飽到死
好滿足

行海旁
好熱鬧
圓月亮
唔見左
無晒mood
返元朗
許留山
一點一
先返歸
同媽咪
傾計仔
三點鐘
先罷休







訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


yuen 於 2005-10-01 09:29 PM 發表:
原來係詩啊?
對唔住啊
我唔知啊
哈哈~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

請問,
你在串我嗎?
大笨苑!
Posted at 2005-10-03 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



芝芝 於 2005-09-25 01:16 AM 發表:
你D詩同你一樣都好鬼無聊,又唔夠押韻喎.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

業餘玩下jei....
你係都要串下我ga wor~~~
Posted at 2005-09-26 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CIA 於 2005-09-22 08:23 AM 發表:
打"折"? 定打"劫"?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈!!!!話晒我都係操流利ge廣東話....
你自己估la~~呵呵!!!
Posted at 2005-09-26 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CIA 於 2005-09-20 09:03 AM 發表:
呢間係咪係尖沙咀海港城裡的VW專門店呢?
兩張相好似D闊太入去買野咁. 哈哈.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar~~
點睇我都係似入去打"折"多D wor~~
Posted at 2005-09-20 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



豬c雅 於 2005-09-19 09:57 PM 發表:
哈哈~~豬妹,你個板板好靚呀 ^.^
d打油詩都唔錯bor~~哈哈,同我一齊多左lor~~>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈~~我係參考<<9個女鬼一隻仔>> ga~~~
Posted at 2005-09-19 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]