之前果兩日上唔到網, 但我都想補返呢日日記.
逢星期五 6pm我就去補Linda Lau啦, 第3堂就要交學費, 咁我就早D去排隊交$$$ la, 已經5:30就到了, 但等到6點都未到我 最後搞到遲左>5mins先上到堂 咁都算la, 無miss到D咩.... 點知Linda話11/10加送一堂, 上就去counter"排隊"報名, 咁我一落堂又去排隊了,但條龍已經屈到去樓梯中間 於是又要好似成個傻仔咁又再排過....
總括一句: 好似生平都未試過咁kind咁排隊....