琴晚去左觀星
第一次有d系統咁觀
認到少少la
不過, 人人都見到流星
係我見唔到
好失敗
咁大個人都未親眼見過
今日同abbyB去睇sex and the city
最初好想睇
之後d人話唔好睇,咁就打消左去睇ge念頭
套戲140mins
好快過 睇完唔覺得睇左咁耐
當中包含左好多現實會發生ge野
睇完之後都讓我重新思考一d將來可能會發生ge野
除左愛情之外亦都包括左友情
係某幾個shots我都覺得幾touching
不過可惜我無睇過電視劇
又遲左15mins入戲院
但今個summer咁得閒
係一個好機會
星期5晚上依舊和Mr Pooh dinner
然後去公園散步 (好多dog dog)
不過真的很熱~~
love is ours
|