尋晚我換完耳針,耳仔重痛緊,整緊餸,阿媽睇唔過眼,跟住一巴打過嚟,再打其他地方,緊住耳仔好痛,發
覺留緊血,耳針唔知飛咗去邊,緊住我係度喊,一路叫痛同阿妹講,阿媽重叫佢唔好同我講野
跟住到食飯時我故意唔食野,佢地重係度鬧我d魚蒸唔熟,d菜炒唔熟,好硬喎,咁都係第一次咋
跟住成隻耳垂腫咗,而家穿唔到耳針,淨係蔕咗一隻咋
我憎佢,討厭佢,好乞人憎,成 日都係咁,憎死佢
成日為咗小小事就又鬧,有時又打
而家耳仔重痛緊,對眼腫咗,好可憐喎!!!!!!!!!!!!!!!!