|
|
|
2007 年 5 月 9 日 星期三
|
|
【 呵呵! 】 |
好可怕呀!大家以後唔好去食麥當no啦
原來佢地既署條可以放好耐都唔會變壞,即係話再番炸,再賣,唔好食啦!d包都係呀!
好采我係唔食嫁啫
經過俊俏既開解,我以後唔會再咁嫁啦,做開人果都可以啦
|
| 刊登時間:2007-05-09 01:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | ... | 422 | »
|