|
|
|
2007 年 4 月 25 日 星期三
|
|
【 2007-04-25 】 |
已經好多日無打xanga or blog啦.
有d唔開心既係學校又再一次blog咗個xanga
點解呢?係因為佢地見學生成日睇xanga,就blog咗佢嗎?
睇下xanga啫,又唔會影響到學業既,洗唔洗咁嘛
今日english week去咗玩無聊game囉stamp,聽日english speaking day 又可以囉多d啦
努力!努力!呀
|
| 刊登時間:2007-04-25 04:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | 412 | 413 | ... | 422 | »
|