|
|
好唔容易過咗安靜既兩日假期,終於到咗今日又要比阿媽鬧做家務既事,同時又要不斷做野,好辛苦呀
難度我就不可以有休息的時候嗎!有網友見義我係e4日褢研究電腦軟件,但不是一件容易既事,除非,
佢地所有人都出晒去,否則係一個無可能既事,其實我都唔知有咩軟件係可以研究既,我對e d野咩都唔識嘛
跟住大家姐出咗去,我洗完碗就去咗玩電腦啦,去咗hk discuss囉,而且重@咗一個group既msn添
[email protected]
E個可能係聊天室嚟嫁,唔知係咪呢,我重識到個網友添,無我MSN既人不妨@埋啦,識多D fd嘛
放假係屋企真係好無聊嫁,我討厭假期......................
今日staff development day呀,唔洗返學,聽日又唔洗.真係慘啦=.= |