|
|
|
2007 年 5 月 3 日 星期四
|
|
【 跳舞吧!!! 】 |
今日好唔開心
派咗成績表啦!未如理想,我有努力到嫁,但係79/176,很差吧,上次先至65/176,估唔到會退步咁多
都係因為Maths,maths唔合格,最討厭maths,其實我一向都好差嫁,今次就係因為maths搞到咁後
重有最後一次機會咋,就決定我下年去邊班嫁啦
要努力d呀,唔可以衰得嫁
今日PE堂MissChan教我地dancing,好好玩呀!但係就流到成身汗
好似係一隻美國既土風舞,叫咩oh!susena,係咪呢.
下次又會教第二隻舞啦!
|
| 刊登時間:2007-05-03 01:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 400 | 401 | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | ... | 422 | »
|