點解成日都係咁喎!!!!!!
話說早上學校 火警演習,全校出去,全班都討厭既同學又跟住我地企,我都討厭佢,而且佢重係坐我隔離既添
佢真係好討厭嫁,我地班fd都係善良既人,無對佢咁反感,就算有,都唔表現出嚟,所以佢就成日跟我地企,我實在對佢太反感啦,早上落去時就係咁,anita又咁岩企我隔離,佢企我後面,我就叫anita企我後面囉,
跟住anita就話啦:成日都係咁嫁,你,好克人憎呀!
我話:咩喎!
佢話:我知,佢企你後面吖嘛!唔好同我講野呀!
我又話:............咁.......你唔討厭佢啫,但你唔可以逼我鍾意佢嫁喎.
佢話:唔好同我講野!憎死你呀!點可以咁對人地嫁,好想打人呀!
我話:哼!憎嘛憎囉.我係咁嫁啦!
之後佢同我都無再講野.到第二堂時我開始有d後悔,跟住想同佢講野,但係一直都唔肯再理我,到第4堂,我同佢道歉,佢都係唔肯理我,lunch time又唔肯理我.我都道咗歉啦,點解又要咁對我喎!好討厭呀!!!!!!!!
講返尋晚,好恐怖呀,無端端洗洗下澡,地下有條黑色既蟲,初初唔知係咪,用腳踢佢,後來見玥佢郁,係條蟲,嚇死我啦!之後我就大叫,唔知點好,跟住家姐叫我用水沖走佢,我就用熱水燙死同沖走佢
最可惡係我怕蟲,別人唔諒解,阿媽重叫家姓唔好理我呀!好過份,我一向都怕嫁嘛!