|
|
|
2007 年 5 月 2 日 星期三
|
|
【 去溜冰啦=3= 】 |
尋日同anita佢地去咗西九龍溜冰,而家成身好痛呀!
溜咗3個幾鍾先至識溜咋,但係溜冰既後果就係比對溜冰鞋整到傷晒,重貼咗成十張膠布,
雙腳腫晒啦.對於第一次溜冰既我嚟講溜咗3個鐘,跌倒過7次已經好唔錯嫁啦,不過呢,跌倒咁多次,而且次次跌倒都會大叫一下
好law呀,跟住個個都望住我囉
今日利起路嚟好辛苦呀,邊個叫我要去溜冰吖.以後唔再去溜啦
|
| 刊登時間:2007-05-02 01:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 401 | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | 410 | ... | 422 | »
|