唉!部腦又有問題啦
而家開親就又會彈個野話
您尚未開啟防火牆,但我開個防火牆見到佢明明係開住既
究竟又有咩問題呀?
尋日呢,放學時,我見到我小學同學呀,係男同學,而且之前都幾fd嫁
銘賢又係e個時候放學喎(唔好以為銘賢係人名喎)
但尋日見到我,唔認得我呀,我望住佢,佢又有望咗我一眼
之後重走埋,無同我講過野
我肯定佢唔係唔想同我講野
我真出奇囉
明明我地先無見3年啫,咁快就唔認得我,難度我個樣變到佢認得我?
都唔係好覺咋喎,不過睇返我地既畢業相同而家既學生相,又真係有d唔同既
但我見到我既小學同學,我都認得晒佢地所有人喎
算啦,唔認得就罷就
今日係最後一次既english speaking day,因為就快要考試啦,6月,要prepare考試,所以下年先再有every thurday is english speaking day
但今日我同anita佢地都無下去talk,佢地話反正我地都夠stamp囉,嘛唔去講囉,其實今次既講題都幾易嫁,唔去講真係浪費囉,要講happy moment at Tak Nga同埋how to prepare the finial exam
算啦!{-o-}
今日都打咗幾多野喎
唔差在打多d啦
我覺得呢,我好似激惱咗阿lok呀
唔知係咪呢,總之尋日同佢傾msn時,佢竟一句都唔肯答我喎
我都唔知我做錯咗咩事
點解會咁嫁??
P.S :
我唔係F3喎,估到咩事啦,我都知我蠢嫁啦,唉!但我唔會灰心嫁,努力學習 ,加油!加油!一定要升到入大學