ynnaf_cfl
暱稱: *&*女俠
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
    2007 年 5 月 17 日  星期四  
 
          【  不是吧  】

唉!部腦又有問題啦

而家開親就又會彈個野話

您尚未開啟防火牆,但我開個防火牆見到佢明明係開住既

究竟又有咩問題呀?

尋日呢,放學時,我見到我小學同學呀,係男同學,而且之前都幾fd嫁

銘賢又係e個時候放學喎(唔好以為銘賢係人名喎)

但尋日見到我,唔認得我呀,我望住佢,佢又有望咗我一眼

之後重走埋,無同我講過野

我肯定佢唔係唔想同我講野

我真出奇囉

明明我地先無見3年啫,咁快就唔認得我,難度我個樣變到佢認得我?

都唔係好覺咋喎,不過睇返我地既畢業相同而家既學生相,又真係有d唔同既

但我見到我既小學同學,我都認得晒佢地所有人喎

算啦,唔認得就罷就

今日係最後一次既english speaking day,因為就快要考試啦,6月,要prepare考試,所以下年先再有every thurday is english speaking day

但今日我同anita佢地都無下去talk,佢地話反正我地都夠stamp囉,嘛唔去講囉,其實今次既講題都幾易嫁,唔去講真係浪費囉,要講happy moment at Tak Nga同埋how to prepare the finial exam

算啦!{-o-}

今日都打咗幾多野喎

唔差在打多d啦

我覺得呢,我好似激惱咗阿lok呀

唔知係咪呢,總之尋日同佢傾msn時,佢竟一句都唔肯答我喎

我都唔知我做錯咗咩事

點解會咁嫁??

P.S :

我唔係F3喎,估到咩事啦,我都知我蠢嫁啦,唉!但我唔會灰心嫁,努力學習 ,加油!加油!一定要升到入大學

 
刊登時間:2007-05-17 03:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]