ynnaf_cfl
暱稱: *&*女俠
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
    2007 年 5 月 11 日  星期五  
 
          【  gi1rr9gi1vd1rp4?點算好呀??~~~  】

今日點呢?無咩感覺

即係話冇開心,亦冇唔開心,嘛嘛地

music lesson今日考咗我啦,第一堂就考到我,真係估唔到,之前又無背歌詞,有d唔記得,之後就唱唱下睇咗本hembook,蛤下嘛

由於太緊張,唱到高音時,唔敢唱,低咗頭,好細聲,之後既歌詞就變返低音(係我自己唱到低音喎),都係因為太緊張啦,以致咁既後果.我重睇到miss chan比咗我B-呀,不過都好.次次都係C-C+,今次都好嫁啦,因為我知自己講野細聲,(都唔係太細聲啫)唱歌當然都細聲嫁啦

太無自信啦!又太細膽啦!\

不過有件事都值得高興,聽朝我會同Anita,Grace,Judy去烏奚沙,我都唔知去做咩嫁,不過聽講有得玩啦,重叫我bring多年衫,{~o~}唔通有玩水戰?都好

9點至下午5點去,有d擔心,可能阿媽,家姐唔比我去,因為去足成日,同埋咁早

佢地比咩?如果同佢地講又會話去玩洗唔洗去成日而且重咁早,會唔比我出去

如果唔講阿媽就會鬧我話:去邊都唔講聲,啞咗牙?

點算呀!講唔講真話呢,定係搵個借口呀,

好想去,又唔講得大話,講親就會比家姐問到口啞啞.到時重幣呀

唉!算啦!我決定. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .出去啦,去鳥奚沙,唔理咁多啦

其實呢,e個係anita戈邊既教會舉辦既outing嚟嫁,所以我唔可以講出嚟嫁,比家人知道我去教會,一定唔比我返屋企,死人囉~~~~~~~TOT~~~~~~~~~

 
刊登時間:2007-05-11 04:32 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]