好慘呀!救救我啦
話說部腦之前比阿judy send咗d病毒嚟,而家msn要禁d野先打到字,唔係人地就睇唔到d字喎
跟住elain叫我上網download一些掃毒既ad-aware se personal,但我唔知同可以dowlaod喎
不斷上網搵啦,之後又搵到d咩google更新器,以為要download咗先可以download個軟件,之後download啦,download到最後一個既時候,要太耐啦,有6個軟件既,我就禁暫停,重禁stop,戈個野,部腦本身有既,禁stop再x後,就唔見咗
跟住部腦好慢好慢好慢都禁唔到上網
而且重希個咩咩doctor提示有高度風險程度,我估計會中毒呱,唔知點算好,打電話搵同學,佢地又唔識,打比kathleen,佢識,但無用,做唔到
佢話禁控制台既防火牆戈個,但都無用,個提示又唔彈出嚟喎,咩都做唔到
跟住佢詬上網search一d線上掃毒戈d,但又搵唔到喎
唔知點算好
個咩更新器搞到電腦好慢,家姐唔知係我download既.一直係度鬧人,但佢唔知係我download既,我都唔敢講
好驚呀!
今朝阿妹開電腦時話無端端部腦自動關咗機,要開咗2,3次先用到
係咪中咗病毒呀,點算呀,好驚呀
本來想掃毒,而家變咗咁
唉!!!!!!!!!