好客之道--幸福之途
ynui
暱稱: 請叫我龍
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
grown up
下雨天
原來
星期六
灰了
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 64
今日人氣: 0
累積人氣: 640
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 30 日  星期四   晴天


結束高雄遊,開始墾丁行!>< 疲倦 分類: 未分類

                                                                 今日我終於遊完我既“高雄之旅”啦!好赲,但係好好玩!                                                                                                                                           我淨係係高雄都已經又曬黑咗!之後去既墾丁,我諗我一定又會曬得更黑!^^                                           呢幾日我玩得好赲呀!不過我發現d有趣既野!就係我發覺咗我買嗰d手信呢,係made in china既!= =(嘻嘻….係咪好期待手信呢…XDD)跟住我又去咗關山去睇日落,真係好靚同好浪漫呀(可惜係同屋企人去…)跟住我又影咗好多相XDD 

 

唔講咁多廢話啦,去相啦XDD  

這是台灣特產哦!(好像叫蝦姑頭哦.....唔好睇小佢得幾隻呀!佢用咗我成2000蚊新台幣,即係大慨500蚊港紙呀~~)

跟住就係去關山睇日落啦!

日落係咪好靚呢~~XDD(其實日出仲靚呀~~奸笑中...)

你地搵日都可以去睇下架!

好啦!唔講住啦~下次再傾啦!






訪客留言 (返回 ynui 的日誌)


EEE2007 於 2011-07-01 05:54 PM 發表:
哈哈哈哈哈哈,手信~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈...想要手信要比錢喎!XDD
Posted at 2011-07-02 02:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lhyuki 於 2011-07-01 01:16 PM 發表:
成日去旅行.肥死你`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
你每見我一次都話肥死我!咁我咪死咗好耐!
Posted at 2011-07-02 02:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



c52099266231 於 2011-07-01 12:11 AM 發表:
有冇手信比我牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

應該有掛!XDD
Posted at 2011-07-02 02:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]