今日我終於遊完我既“高雄之旅”啦!好赲,但係好好玩! 我淨係係高雄都已經又曬黑咗!之後去既墾丁,我諗我一定又會曬得更黑!^^ 呢幾日我玩得好赲呀!不過我發現d有趣既野!就係我發覺咗我買嗰d手信呢,係made in china既!= =(嘻嘻….係咪好期待手信呢…XDD)跟住我又去咗關山去睇日落,真係好靚同好浪漫呀(可惜係同屋企人去…)跟住我又影咗好多相XDD
唔講咁多廢話啦,去相啦XDD

這是台灣特產哦!(好像叫蝦姑頭哦.....唔好睇小佢得幾隻呀!佢用咗我成2000蚊新台幣,即係大慨500蚊港紙呀~~)
跟住就係去關山睇日落啦!





日落係咪好靚呢~~XDD(其實日出仲靚呀~~奸笑中...)
你地搵日都可以去睇下架!
好啦!唔講住啦~下次再傾啦!
|