原來我都好耐無up blog啦
大學之後既第一篇...
都唔想講太多啦~
只係原來大學既生活並無我想像中咁多采多姿多彩...
到宜家我考咗咁多次既試都無一次係合格....
原來滙業又來啦~
原來我已經係上屆啦~
原來我已經係歷史~
原來我已經係大學生啦~
原來我已經唔係細路仔啦~
原來我己經係成年人啦~
原來我已經唔知唔覺咁走咗啦~
原來我變咗啦~
原來我又鐘意咗陳奕迅啦~
原來我唔經唔覺已日日係度聽“張氏情歌”
原來我講咗好多“原來”啦~
過去都返唔到過去啦~
中學原來係咁多既~~