今日係我匯業既初賽,
今年好得意,居然同上年好似...
一樣既時間、一樣既地點、一樣既位置、以及一樣既狀態
但係唔一樣既係我已經係高三啦,最後一年啦
仲有唔一樣既,係我今日搏盡咗啦~
上年入唔到,喊咗...
今年終於入咗啦~
一雪前恥,同埋過咗自己既心理陰影啦~
今年其賽有好多人想多謝~
但最想多謝既都係yuki佢地,
因為見到佢地咁努力,又入到,真係好似我地以前初三咁呀!
身為師兄既我又點可以氣餒呢?
又因為佢同我加油以及承諾過要一齊去旅行,
同埋日日都叫我“Touch wood”
所以我今日先有咁好既狀態,又有咁既勇氣∼
講到我真係一個好無用既師兄呀XDDD
但係有一點唔係好如意既係,
我徒弟入唔到呀~真係估唔到,我真係以為佢地係可以入到的嘛~
但係佢地都已經係做得好好啦...下年一定可以入到的~
好啦~哈...我認為Evolution係無敵架~
“Evolution”呢做名我都由開始組到Evolution開始用到宜家~
聽日就已經係我最後一次...最後一日用呢個名啦~
真係有D百感交集......
其實今日做得好好~希望聽日可以入到決賽啦~
R-Evolution~go go go ~~~~
|