7月7日之後就放暑假嘞:]
好期待。。。
但係有陣時應該會好悶:(
點算呢我?! 要搵計仔`
就係同FD出街玩-
一係係屋企煲劇:]
出去玩可以做好多野`
想唱K..
想去沙灘..
想去BBQ..
想去打波..
想去食糖水..
好多好多..