今日 10:00 起左身.. 下午..4:00 同嘉晴去左打波!搞左好多笑料...6:30 走佬!!
7:45 去大快活食野..同媽..lam見到我..叫我全朵.... 無奈!!= =
食緊野果時...格黎台有個令妹!!
全身粉紅色..佢個樣勁串..懶高貴!!有開住個電話係都聽歌!! 勁黑人憎囉!! 超想打佢!! 仲知影低d相啦!!
牙細!! 記住,,你答應過我D咩牙!!..唔好就圍同人講牙!!