唉....下個星期就大考啦...好驚吖吖吖吖
中史超多野要溫.......
好彩...西史淨系考兩課......
上回講到單XX話我同花蟹講野,我今日以為早退,吾駛對多一堂,因為要覆診,點知....去到東區果陣,我去3號房,系個男人,佢將我套校服扯到胸到,連個Bar都見到,跟住cheak眼,以為可以吾駛甘變態啦!佢用d野照我隻眼,跟住成個頭痴埋黎囉!!!總之就好變態啦..................
今日個單xx老師無啦啦話我同花蟹講野lor,佢咩事先???????仲話自己吾系d偏心既人,算la佢....明明就系偏心