14.4.2011
朝早番黎抄HST vocab. 唔該晒Kathy :P
LST都幾無聊.. 自修. 間中都有聽下佢講野既...
CHI冇咁悶. 分組 - - 研究如何抽水 sosad
班會活動出去搞 :O 期待 xd
Music唱D歌都唔好聽. Love..everything好無聊 - -
仲要講埋D無聊野. 想唱Top of the world...
參加左師生烹飪比賽. 反正冇野做.. 岩岩見到名單先知有咩人同組.. 原來有吳sir @0@
希望我唔好累街坊啦 - - 唔知抽籤抽唔抽得中呢?
ENR free lesson~ 做自閉仔狂寫野 :P
雖然寫既野好無聊. 不過寫既過程好開心 :O
而家連日記都唔安全. 到底係幾時比人知左密碼???
你識上網搵我個blog既話 我解埋比你聽又點話? 但日記係私人!
不過我唔會因為咁而唔寫野囉. 佢冇咁大影響力 :O)
寫左張warning夾係本日記簿.. 希望佢識做. 唔想爆粗.
MTH做數. 差D唔記得左今日係14號 sosad
CHS睇戲. 自焚嚇死人 :S 其實都幾好睇....
今日.. 最大感覺係無奈 - - 我自己都唔知點解..
總之一見到就無奈 - - 同埋想笑 -0-
點解唔見左? 有D不安 @.@ 唔好比我估中 - -
|