派晒卷啦... 今次有兩科五字頭......
就係CHM同ECON -^-
佢地夾埋拋棄我! /___\
好彩其他科對我都幾好 /v\
CHI MTH 我愛你們 >< 好慶幸你地係主科!!
ENG BIO 是好朋友 :D
LST 關係普通的過路人 -V-
第二學期真係要努力! =v=
BTW 今日BIO湯豬肺好正 XD
聲帶原來咁細 @@