今日早番~ 主恩早晨今年最後一次啦 @@
一朝早熱到死, 台又冇冷氣 T^T 其實都唔係冇, 不過好細 -.-
一路感受冷氣, 一路等呀媽番黎轉 -.- 轉左兩圈就好暈 ~__~
之後又睇人練.. 臨時加個林峯落去 @v@
玩玩下就有人黎排隊 .___. 默衰默左成分鐘, 好攰呀 xd
火燭鐘好細聲 -.- 唔該晒肥波 -.-
龜波氣功再轉入去.. 嗌媽咪個陣好似笑左?
轉入去個陣真係feel到自己笑.. 係轉左一個圈都暈啦 ~__~
轉番入去食早餐 -v- 花生 -v-
Crystal臨時整既面膜真係好正! @v@
氣仔唔記得對白真係笑到呢... 仲要明明有得睇又唔睇 -V-
最後鞭打 冇平時咁正 @@ 同埋D人冇反應 -.-
走個陣, 見到好多人遲到 :O
收導向 - - 我見佢尋日冇收, 以為唔洗交, 所以放左係屋企 T^T
上兩堂ENG. 推左Mabel出去 -.-
MTH計數
CHM悶 自己寫野唔理佢 - -
寫到唔想寫就聽佢講野, 雖然唔入腦
Lunch食冰冰 -v- 檸檬味. 番上課室涼晒...
HST寫essay. 佢個model ans抄書既 .__.
HEC咩都唔記得帶 - - 幫Kathy整bear算..
佢個頭好恐怖! 隻眼甩出黎 :S
今堂其實要交襟花.. 而我今堂先拎材料 -v- 都話我有霸氣!
放學同Maggie睇社排. 熱到呀媽都唔認得!
冇晒雪條 T^T 最後食左兩個jelly, 一個puff. puff好味 xd
所以話, 呢D咁既天氣之下好易肥 V___V
做完功課先睇. 淨係睇Mark vs Matthew boys senior
一開始係氣仔叫我睇; 但睇左就知fake -.-
不過都睇埋落去 -v- 好勁呀D人 @@
重點在於有三個波飛左出校外 :D
Mark嬴左 -v- 但其實真係可以唔洗球球都殺 - -
好多時失分係因為殺球唔過網.. 好無謂 -.-
放學. 差D又認錯人 sosad
......而家有D想發脾氣添 .__. 點解我可以咁白癡 T^T
到底我幾時先識醒 -333- 真係知易行難!
|