早會. 今次D歌幾好聽~ 除左第一首唔知乜野
佢一講早晨 我就諗到係咪要答佢Hi auntie -.-
GEO對WS
CPS自己做野. photoimpact太耐冇用, 而家佢唔識我啦 :(
CHI x2. 希臘神話 @v@ 細個勁中意 成日睇 XD
Lunch今日都幾涼. 吹起左條裙又feel唔到, 比人369添 sosad
隻眼真係好唔舒服. 眼鏡我恨你 :@
EPA冇咩印象
BIK終於少左重覆啦好開心
ENG終於冇IP!
放學上MMLC做dreamweaver
見到Ms Lai就諗起詩詩問我修唔修Music, 就問下Ms Lai有冇得修
如果就咁話出去讀, 我冇咩所謂, 但真係估唔到呢區會冇學校開Music
本來我有興趣讀, 不過都係算啦, 佢既課程都唔係我想學個D
之後又傾下計.. 好耐冇傾過 XD
傾完就真係上MMLC做野啦
做唔晒. 放學個陣好凍.. 呢排又病病地
岩岩睇點解呀sir, 好正呀成班人跑黎跑去!
鍾嘉欣好慘..... 就咁比人犧牲左
有人話做完好事會好開心, 不過點解我唔覺?
定係其實我做既根本唔係好事 - -
好啦而家去做MTH WB V____V
|