早會. 哇好不安.
不過點解而家先講? 好update
應該都係有人報寸嫁啦
HST唔知做咩
LST自修兩堂, 做HST WS
小息聽住Gaga既歌, 心情輕鬆番
都話左係Gary嫁啦
CHI畫畫好正 XD
Music筆試唔係好識添 SOSAD
Lunch傾計. 喂真係唔gur
去搵呀sir自首, 佢叫我地send email喎
ENR present掛住讀powerpoint, 講漏左D寫係notebook既野添
MTH都係做數
CHS有冇可能教得晒? 唔知洗唔洗補課呢
岩岩打左封自首信, 唔知會有咩下場呢? 淨係知有是咁的, 唔洗0分重作
同埋... 番到屋企祈禱之後, 感覺平安左, 所以咪識講笑囉
其實係咪個個都默哀/哭喪咁款, 情況就會好轉? 你地真係覺得我開心?
睇我唔順眼就去訓教, 唔明白我就唔好嘈啦. 個個都係咁, 傻的
懶得再解釋啦. 而家連溫dict都冇心機 v___v
|