ENG好彩個quiz唔計分..
之後group discussion. 調位
調第一次都ok... 大家都是但講 XD
第二次個組突然認真左好多 - - 唔慣 - -
老老實實, 學好grammar, 識多d vocab就唔會1999? :O
BIK明明有咁多野要教.. 佢仲case study :O
ART又比佢ban :( 其實將個字整到公仔咁, 好難認得出嫁 - -
播歌! 冇播啤牌樣添 .__. 愛情陷阱好正 XD
有人播Judas! 好正!!! :D
Lunch玩紙飛機 -v- JJ中左伏 @@
LST原來我地做少左WS @V@
CHI說話. 都係未到我~
點解ENG WS做極都仲有.. 好煩 :@
MTH我個腦轉得太慢 SOSAD
放學留低做說話. 6人一組 :O
講到佛誕都未講完 <- 笑了 :D
(我(唔係)好同意呢位同學既意見+自己論點)x n =小組討論?
唔好同我講笑 - - 淨係重覆自己論點, 算係咩討論? - -
都話左個句子係"要受人尊重 就要衣著得體", 而唔係"衣著得體就會受人尊重"
都唔聽人講野既 -3- 個個都唔回應.. 好似做緊IP咁 -3-
做完之後, 有人話BK左房, 要清場
本來我諗住擺好枱登先走. 不過聽到有人叫"同學盡快離開", 我整亂番佢 - -
我特登撞開D枱佢都唔鬧 :O 睇佢冇晒火個樣.. 連更年期都過埋 #sosad#
之前以為唔洗再見, 點知... = = 下次唔好再比我見到你
|