HST :O)
尋日拎住把遮淋左陣雨 都唔係好耐姐5分鐘都唔知有冇
但原來都夠整病人嫁啦 SOSAD
殺晒我D集中力+精神, 寫個正常D既字都冇力 = =
好啦溫(?)左一個鐘就去訓
反正都知唔會考得好 就想徹底考壞佢
不過淆左 :$ 六點幾起左身溫書
岩岩夠時間比我睇完一次... 唉比呀媽恥笑
考個陣... 隻手好軟唔想寫字好眼訓好眼訓
點解可以寫到加紙... 我用完一版+兩行咋點算......
不過我知 點都會有complete sentence+introduction分! :D
等左好耐先到10:30 CHI oral. 唔明佢條題目... 都唔清唔楚
隱形物料 = 一整出黎就隱形/令人隱形?? 我當佢係後者
有咩用途? 老老實實, 個人認為冇乜用 = =
冇野搵野講 sad 冷場 sosad 講到要重覆 verysad
講到覺得自己好煩 banghead
走個陣見到D班男仔.. 始終都係笑左 /__\ 個度有冇5個人? :D
去到樓下又好大雨 濕 = = 好啦而家慢慢病都得~
我唔介意發燒嫁 :D 額頭唔好咁涼啦唔該 :(
|